Nu satsar vi stort på natursnoksledarutbildningar i länet!

Du behöver inte vara expert, biolog eller lärare för att bli Natursnoksledare hos oss. Det räcker med upptäckarlust och att du gillar att vara ute med barn! Du får kunskap, inspiration och tips av Naturskyddsföreningens pedagoger. Kursen kostar ingenting och vi kan garantera en rolig helg tillsammans med likasinnade. Allt du behöver göra är att fylla i formuläret här nedan för att visa ditt intresse.

Vi anpassar kursdatum utefter era önskemål. Enda kravet är att det behöver vara minst 3 deltagare. Har du en vän som du tror är intresserad? Tipsa då gärna om anmälningslänken.

Intresseanmäl dig här!

Natursnokarna – Naturskyddsföreningen Värnamo

Har du frågor?  Mejla johanna.nilsson@naturskyddsforeningen.se

Vill du veta mer i detalj om utbildningen? Titta gärna på filmen nedan och läs gärna här: https://www.naturskyddsforeningen.se/natursnokarna/bli-ledare/